piątek, 25 stycznia 2013

Newsy (25.01.13r.) #2

1. Chłopcy są już w Francji .
2. Dani dodała na tt .
3. Zdjęcia z imprezy w Japonii .
4. El , Liam , Lou i Conor wczoraj .





5. Chłopcy wczoraj .









6. Ta dziewczyna otrzymała kurtkę od Hazzy , bo było jej zimno .
7. Wspólna szafa ? :D Znów ^.^
8. Chłopcy do UK wracają w niedzielę .
9. Głosujemy :)
KLIK
10. NJR - promo .
KLIK
11. Ewolucje .
12. Niall , czy my o czymś nie wiemy ? hah=D
Żeby nie było to zdjęcie jest photoshopem ... Bo jak widać nie każdy by to dostrzegł ;d .

5 komentarzy:

  1. też chcem kurtke od Hazzy :C Tsa...ja sie domyślam o czym to my możemy nie wiedzieć (chodzi o Niall'a) xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha nie ma to jak informacje z gwiazduni żal mi ciebie dziecko to ostatnie zdjecie to fotomontaż po co prowadzisz bloga skoro dodajesz jakieś fotomontaże i nie sprawdzone informacje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznijmy od tego , że ja na Gwiazdunie.pl nie wchodzę , bo tam są same plotki :) A to zdjęcie zostało dodane dla żartów i raczej widać , że to photoshop , a jeśli Tobie się coś nie podoba to nie musisz wchodzić na tego bloga i hejtować. :) x Pozdrawiam =) .

      Usuń
    2. Tak słoneczko każdy tak pisze, że nie wchodzi ;D Skoro dodajesz takie zdjęcia napisz, że to fotomontaż bo jednak nie które osoby nie są aż tak spostrzegawcze żeby dostrzec takie detale. Ale widząc na twoja statystykę prawie nikt tu nie wchodzi. Buźka

      Usuń
    3. Nie wchodzę na żadne Gwiazdunie , Pudelki itd. Bo mnie nie interesuje co tam pisze :) Zdjęcie wzięłam w Tumblr ;*. Zresztą tak jak reszte zdjęć.

      Usuń