piątek, 21 grudnia 2012

Imagine&Gify #7


1.
Niall : Szybko bo [T.I] już czeka !
2. LOL xd
3.
Ty : Harry dzisiaj nie ! Muszę posprzątać na święta !
Harry :
Ty : Ale jak mi pomożesz to moożee...
Harry :
4.
Ty : Niall gdzie jest to ciasto , które dopiero co upiekłam ?
Niall : Emm..
5.
Louis : Bądź cicho , bo [T.I] nie może dowiedzieć się , że siedzimy w jej łazience .
6.
Louis : Odwal się od [T.I] !
7. Niall nie wiedział co miał zrobić , więc po prostu się przywitał z Tobą .
8.
Ty : Emm.. Harry jakby Ci to powiedzieć , rozbiłam Twój samochód .
Harry :
A po chwili :
9.
Ty: No Harry spójrz się , robimy zdjęcie dla mojej babci :D
10. Hazza kiedy dowiedział się że będzie miał dziecko .
11.
Niall : Gdzie to żarcie ?
12.
Ty : Twoja kochana teściowa przyjeżdża na niedzielny obiad  .
Harry :
13. Zayn : Louis powiedział , że kupuje Ci stringi na święta !
Louis : WCALE NIE !
14.
Harry : Co ty mi wsypałaś to tej zupy ? @_@
Ty : No niic... to była po prostu zupa z grzybami :d

15.
Ty : Dawaj Niall bawimy się  ! PARTY HARD .
Niall :


Wiem tylko 15 C: Ale to tak na radoszkę że jesteśmy Koksami i żyjemy .

Majowie - Mistrzowie trollingu .

No i w końcu nie dowiedziałam się co z tym TC ! Co sądzicie ! Musze wiedzieć do niedzieli ;x . Bo chciałabym go zrobić w niedziele . Będziecie mogli mi zadawać pytania i wgl. Patrzeć na mój brzydki ryj ;3

1 komentarz: