niedziela, 2 grudnia 2012

Newsy (O2.12.12r.)

1. Nowe .

2. 1D dodało to na tt.
3. Zdjęcia z wczoraj .
Chłopcy są przerażeni , że fanki aż tak ich śledziły . WTF ?! Chowały się po kiblach i wgl. ! ehh..

4. Zdjęcia z Dzisiaj .






















5. Bilbord na jutrzejszy koncert .
6. Harry wstawił te dwa filmiki na tt .
Są świetne !:D
KLIK
KLIK
7. Znajdź 1D , ja znalazłam :D
8. Zdjęcia z koncertów .







9. Ja już umiem :D
KLIK
10. Mama Niall'a jest w NY , brat też .
11. Perrie jest w NY .
12. Niall spędzał czas z familiadą  .
13. Niall woził dzisiaj dupę w Taxi :D .
14. Danielle i Liam wybrali się na wspólne zakupy .


15. Louis spędzał czas z El .
16. Do wcześniejszego postu dodałam  kilka nowych filmików ! !
17. Taylor i Hazza są w parku . Razem z Lux i jej rodzicami .


18. Perrie ma na sobie taki sam płaszcz jak El , hah :D
 Aa no i widzicie , że Perrie ma fioletowe włosy xd.
19. Takimi to ja bym płaciła ^^
20. Chłopcy nie mogą spokojnie spędzić czasu ze znajomymi , rodziną ponieważ FANKI SĄ WSZĘDZIE !
21. Tym czasie w sklepie z sprzętami .



Przepraszam , że notkę dodaję dopiero o 22 , ale chciałam wszystko zebrać no a potem okazało się że muszę jeszcze do babci jechać . ^^
Wszystko co się u mnie dzieje możecie sprawdzić na : TWITTER

Pewnie znów polecą hejty , że Taylor i Harry są razem . Ale przecież powiedział że ona nie jest w jego typie.
Albo że Dan i Liam wrócili do siebie . Tak Tak . A i jeszcze ta historia , że 1D to ustawka . Już nawet nie chciałam robić o tym postu bo to przecież denne . Hejterom się nudzi ! ; *

WITAM JESTEM BARACK OBAMA I UWAŻAM , ŻE NIEKTÓRZY SĄ MOCNO PIERDOLNIĘCI. DZIĘKUJE KOCHAM NIALLA . :DD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz