środa, 3 października 2012

FAKTY O MNIE ! :X

Kilka faktów o mnie ;o . Co jakiś czas będę dopisywała do tego postu nowe ;)
To co że zaspamuje tego blooga o mnie xd Peszek :D
Jak Cię nie ciekawi to nie czytaj :)

1. Mam na imię Patrycja . ( Pseudo : Kitty albo Pacicia xd )
2. W maju mam urodziny :3 A mam 14 lat ^^
3. Mam 176 cm wzrostu .
4.Mam niebieskie oczy . ( znaczy takie jakby siwawe )
5.Jestem szatynką . Mam grzyweczkę na bok ! xd (lewy bok)
6. Lubię grać w siatkówkę i ręczną <3 Mam treningi ;) I myślę że dam sobie rade na najbliższych zawodach ;o
7. Moje ulubione przedmioty w szkole to Angielski , Niemiecki i Wf ... no i przerwa ! =D
8.Mam klaustrofobię ...
9. Wolę Pepsi od Coli !:D
10. Kocham się wygłupiać :3
11.Razem z moją przyjaciółką zaczniemy uczyć się grać na gitarze :) Grałam kiedyś na keyboard , ale mi się znudziło .
12. Aktualnie nie mam chłopaka .
13.Lubię tańczyć :) .
14. Nigdy nie słyszałam o 1D ... Dopiero gdzieś tak w maju . Ale z początku uważałam że to pedały xd Moja przyjaciółka bardzo ich polubiła . A najbardziej Harrego :) Ale potem pod koniec czerwca kiedy pokazała mi filmik ( funny moments) i puściła mi kilka ich piosenek to zaczęłam ich jakoś lubić :) . No i tak moim ulubieńcem jest Niall Horan ;)
15. Moje ulubione zespoły to One Direction  , Coldplay i Skrillex ( chociaż to nie zespół xd ) .
Tak kocham Dubstep :) Ale także słucham rapu O.S.T.R ! :3
Albo to co mi wpadnie w ucho .
16. Nie palę i nie piję . Chociaż koleżanki uważają że pale xd
17.Jestem bardzo leniwa xd
18.Nie lubię jeździć na rolkach ^^ Wolę rower . Pozdrawiam moją kolarkę <3 Monika :3
19. Z piosenek One Direction najbardziej lubię One Thing & I want .
20. Kocham chłopców w blond włosach i o niebieskich oczkach *.*
21.Nie lubię piwnych i zielonych oczu ;/
22.Nie lubię prostować włosy ... Wole mieć pusza na głowie . xd
23.Jestem osobą wredną i zazwyczaj mówię szczerą prawdę .
24.Nie lubię mojej klasy xd .
25.Lubię czytać ... Jak jest coś ciekawego oczywiście .
26.Kocham się śmiać z moją Kasią <3
27.Nie mam rodzeństwa . Ale mieszkam w domu rodzinnym , razem z kuzynem o rok młodszym i traktuję go jak brata .
28.Nie mam psa ani kota . Chociaż chce kotka i nazwałabym go Harry . A psa chciałbym mieć Husky . !
Mam koszatniczkę która nazywa się Maxi ( Maximilian ).
29. Kocham trampki !!!! <3333 Bez nich umrę !
30. Lubię się huśtać . Wtedy mogę gadać , gadać .. i gadać.. i gadać.. i tak mogę gadać przez 2h xd.
31. Lubię Spaghetti i naleśniki !
32. Z Mars , Snickers i Twix , wolę Twix'a :D
33.Lubie słodycze ... i uważam że jestem gruba xd
34. Uważam że jabłka są gazowane XD
35. Kocham rozśmieszać ludzi .
36.Rzadko oglądam horrory .
37. Mój ulubiony film to :
Sala Samobójców ,
Harry Potter ( wszystkie części )
Piraci z Karaibów ( wszystkie części )
38. Uważam że mam ''krzywe kolano '' xDD .
39. Kiedy gram w koszykówkę to nawet moją własną przyjaciółkę potrafię wyzwać .
Po prostu granie w koszykówkę bardzo mnie wyprowadza z równowagi .
40. Nienawidzę przegrywać i nie potrafię przegrywać ...
Często krzyczę na swoją drużynę . A najbardziej na jedną dziewczynę ^^
Ogólnie jest jakaś dziwna ;x
41. Ja nie obgaduję ;) Ja tylko stwierdzam fakty !
42. Nie kumam matmy .. Ale ujdzie ^^
43.Nienawidzę historii i geografii .
44. Lubię robić zdjęcia.
45.Nie uczę się ;d Ale mam średnią na świadectwie powyżej 4,0 xd
46.Nie lubię Kawy , wolę Cappuccino .
47. Lubię wodę :)
48.Jak mam kasę to od razu musze ją wydać .
49.Nie umiem pocieszać ludzi .
50.Lubię dyskutować ... xd
51.Lubię spać do 10. Ale po południu nie lubię sobie robić drzemek .
52.Boję się lekarzy , a najbardziej pobierania krwi i zastrzyków !
53.Mój ulubiony program to Disney Channel xd
54. Moje ulubione imiona damskie to : Jasmina  , Alicja , Apolonia .
A nienawidzę : Klaudia i Paulina ...
55. Moje ulubione imiona męskie to : Mateusz , Seweryn i Kamil .
A nienawidzę : ... nie wiem xd
56. W przyszłości chcę sobie zrobić tatuaż , ale jeszcze nad tym nie myślałam dokładnie . Ale chce mieć kolczyki snake :
:>
57.Nie lubię różowego koloru ...
58.Moja ulubiona liczba to 24 i 5 ;)
59.Lubię bardzo głośno słuchać muzyki w telefonie < na słuchawkach >
60. Lubię grać w gry komputerowe coś w stylu :
Assasin <3
Alice Madness Returns
Call od Duty
Battlefield
itd.
61.Nie umiem śpiewać . Ale czasem sobie pośpiewam ... xd  w ukryciu...
62.Myślałam nad farbnięciem sobie włosów na blond .
63. Jestem w klasie sportowej ;x
Nie zdałam do klasy językowej -.- Bo woleli wziąć słabszą .. xd
64. Kocham UK ! Chce się tam przeprowadzić ;3
65. Jestem nolifem ... xd
66.Lubię wymyślać takie niby filmy w głowie .
67.W przyszłości chciałabym zostać tłumaczem albo scenarzystką ;x
68. Największą wenę ... albo coś co mi przychodzi do głowy fajnego mam wtedy kiedy sikam xDDD
69.Chce zmienić szkołę XD bo mojej nie lubię ^^
70. Lubię czasem popłakać do poduszki xd którą nazwalam Niall ^^
71.Kiedy się nudzę pisze sobie po nogach lub rękach xd
72.Nienawidzę ryby .... ale lubie paluszki rybne ! XD
73.Nie lubię biegać ... jedynie na bieżni ^^
74.Nosiłam kiedyś aparat na zęby ... Ale mama mi go wyrzuciła do kosza xd ... bo w nim rzadko chodziłam ...
Następnego dnia pyta się gdzie on jest ^^
Myślę że będę miała aparat coś w stylu Niall'a.
75.Lubię jeździć do Niemczech do mojego dziadka ;)
76.Boję się rozmawiać po angielsku ... bo boję się że popełnię jakiś głupi błąd .
77. Nie lubię tej minki '' :  D '' -.- xd wolę tą ;D , =D , ^^ xD
78. Jestem uzależniona od pisania ''xd'' XD
79. Mam tt , fb , gg i skypa :d
80.Kiedy widzę jak ktoś płacze też mi się chce ;x.
81. Mieszkam na zadupiu ^^  . nie ma co się chwalić ;d
82.Mam dziwne sny , których potem nie potrafię opisać ...
83.Boję się pająków ! O_O
84.Lubię spacerować .
85.Przed znajomymi dużo gadam . Ale tak to jestem cicha :x .
86. Nie lubię mówić przez mikrofon ;/ . Mam dziwny głos bo mam problemy z zatokami ...
87.Kiedy dostaję złą ocenę to jestem zamknięta w sobie ... Myślę co mam zrobić i mi przechodzi .
88. Nie umiem udawać smutnej .
89. Lubię pływać .
90. Lubie Nike ( Adidas i puma już nie xd )
91.Nie lubię jak ktoś piszę ''aha'' albo ''nara'' na pożegnanie ....
Dla mnie nara znaczy spier***aj ;dd
92. W życiu kieruję się rozumem nie sercem .





Narazie tyle...xd to tak na szybko ... >.>
Przeczytałeś ? Gratuluję
Żyjesz ? Chyba już nie ? xd
Sorrka że tak przymuliłam ;) Ale nie mam też o czym pisać .
Myślałam że napisze jakiś imagine . No ale nie nie xd



Od jutra postaram się dodawać notki też trochę po angielsku bo widzę że mojego bloga oglądają też ludzie z innych krajów .
Okej spadam . Baju ! ;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz