sobota, 13 października 2012

Newsy (13.1O.12r.) #2

I jak tam sobota mija ? =D
Bo ja jestem bardzo głodna , ale nie chce mi się iść coś zjeść ^ ^...

no to kilka newsów ;d

1. Wszyscy prócz Niall'a mają tatuaż ! Liam i Louis też . A Harry podobno zrobił sobie jakiś nowy tatuaż w Irlandii ... Ile ich jeszcze będzie ? =x
2. Niall był dzisiaj w Tesco .
3.Państwo Tomlinson byli dzisiaj na weselu .
4. Chłopcy pojadą znów do Paris 3 listopada .
5. Danielle dalej Directioner : ) .
6. Siostra Liam'a mówi , że tatuaże Louis'a i Liam'a to ''+'' na nadgarstku .
7. Gif z Late Late Show .
8. Niall chce sobie zrobić tatuaż na nadgarstku - kod kreskowy- ale boi się , że to będzie bolało . A Lou go do tego namawia ! =D
9. Dom Harrego znajduje się obok Zoo !
10. Niall potwierdził , że on i Demi się nie spotykają .
11. Niall jeszcze troche i będzie miał 7 mln. obserwujących .
12. 1D wczoraj .




13. Chłopcy będą we włoskim X Factor .
14. A tego to ja jeszcze nie widziałam :o
15. 1D będzie miało własne perfumy .
Zapach będzie delikatny .
16. Chłopcy maja dzisiaj dzień wolny :)
17. Wczoraj byłam w Realu w New Yorker , a tam sweterek taki jaki ma Niall ! :D
Oczywiście dla chłopaka xd 
18. Babcia Zayn'a wróciła ze szpitala do domu .
19. Harry coś  żuje :D
Krówka =)
10. Tatuaże Hazzy .


Jeśli się jakiś gif nie rusza to naciśnijcie na niego .
Przyznam się  , że robię Imagine o Harrym... Ale nie mogę go skończyć . Nie mam weny . Wenę mam wtedy kiedy sikam albo wtedy kiedy leżę już  w łóżku i nie mogę już wejśc na kompa . ^ ^

A dzisiaj byłam na zakupach i kupiłam sobie nowe buty :D
Zrobię fote i stawie na bloga.  W najbliższym czasie .
Chyba tyle co chciałam wam przekazać :)
Papa ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz