wtorek, 27 listopada 2012

A kim oni dla Ciebie są ?

Zespół '' One Direction '' ... Pamiętam dobrze dzień , w którym ich ''poznałam''. Moje życie zmieniło się o 180 stopni , a to dlatego , że każdy członek 1D poruszył moje serce :


Harry Styles 
 Nauczył mnie , że nigdy nie wolno się poddawać w trudnych sytuacjach . Gdy ludzie Cię hejtują , trzeba nadal iść do przodu z podniesioną głową i  spełniać swoje marzenia .


Louis Tomlinson 
Ten z kolei nauczył mnie , że trzeba cały czas być sobą . Oraz , że nie ważne ile ma się lat , można się cały czas bawić .

Niall Horan 
Ten Irlandczyk dał mi do zrozumienia , że nie ważny jest wygląd , tylko osobowość powinna być najważniejsza .

Zayn Malik 
Szacunek dla ludzi i docenianie życia .

Liam Payne 
Nauczył mnie , żeby opiekować się i troszczyć o najbliższych aby im się nie stała krzywda .




Możecie nazywać ich pedałami , mnie to nie rusza . Ale nigdy nie mówcie mi , że lecę na ich wygląd , skoro tak nie jest . Oni są pięcioma najważniejszymi osobami w moim życiu . Bez nich nadal byłabym zamknięta w sobie , a dzięki nim jestem otwarta . Co prawda ... nie poznałam ich , ale czuję między nimi a mną jest więź . Chciałabym ich poznać , owszem. Ale nie po to aby podpisali mi płytę  , tylko chciałabym im powiedzieć w oczy ... że im dziękuje za wszystko ...

---------
Najpiękniejsza rzecz jaką kiedykolwiek czytałam .

Dziękuje .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz