niedziela, 4 listopada 2012

Nudy .

No i co Tam pierdołki ? ; )
Nudy co nie ?;f
A jutro już szkoła... Masakra . Ale wyobraźcie sobie że od grudnia raczej będzie lajtowo !:D No bo mikołajki ... potem święta , sylwester  ! 2 tygodnie wolnego :) No a potem ferie 2 tygodnie .
I tylko czekać do Wakacji ! A właściwie to do czerwca , bo Czerwiec też lajcik :)
Wliczając też kilka dni wolnego , bo jakieś tam święta jedno dniowe , wycieczki , Akademie ...
No i jeszcze będziemy chorzy... i może jeszcze się zdarzy iść na wagary z 2 razy .

ojj Luuuzik ! I poczujemy smak lata z piosenką Live While We're Young !
I z dwoma albumami :)
No a skoro mowa już o albumach . To przypominam , że jutro na iTunes będziemy mogli posłuchać wszystkich piosenek z TMH . Czadowo nie ?^^
Aaa.. podobno w sklepach ''Tesco'' będzie można kupić ten album ... Ale nie mam pewności :d .
Ale bym sie cieszyła jakby to było prawdą , bo akurat w moim zadupiu jest Tesco ! xdd

Jak dobrze pamiętam to Niall będzie za miesiąc ściągał aparat .
Ja nie chce , a Wy ? ; c Będzie taki goły bez tego aparaciku !
No i jeszcze nasz Hazza.... planuje tatuaż ...
Pewnie na święta ! Bombkę , albo choinkę ? Ale lepiej nie kraczmy , bo jak tak zrobimy .... O.O Lol . Szkoda gadać xd . Złożymy się na czołg i pojedziemy do Londynu !

Zauważyłyście , że Harry  jak śpiewa to tak dziwnie wygląda ?xd


Miałam jeszcze inne zdjęcia , no ale nie mogę ich znaleźć >.>


A kto kocha śmiech Niall'a i jak wygląda jak się śmieje ! ;3



A moze jakie fotosy ? : D
Przypomnę Wam stare czasy 1D ;)











Wiecie co ? Dzisiaj myślałam , żeby zrobić kiedyś TC . Ale to na pewni nie przez najbliższy czas .  Bo mam mało obserwujących na tt i mało ludzi odwiedza mój blog jak narazie . Więc sama do siebie na TC gadać nie będę !!!! xd

Dlatego podaję mojego Twiterra . Jeszcze raz , tak wiem ;f Ale chce mieć tych obserwujących ;C
KLIK *.*


Ok .. A teraz nie będę wam przymulać , bo pewnie już śpicie na klawiaturze .
Śpicie ? no śpicie .. Wiedziałam :d
Ej Ty... Masz literkę ''R'' na twarzy :D Odlep sobie ...

No to Dobranoc , miłego tygodnia w szkole .
A jutro oczekujcie nowych newsów :)


PS. W tym tygodniu mam wywiadówkę -.-' Więc nie wiem jak to będzie . Czy bedzie jakaś kara , albo coś.
Ale lepiej się szykujcie bo może od Czwartku mnie nie będzie xd .


DOBRANOC! :33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz