poniedziałek, 5 listopada 2012

Take Me Home !

Taak ! Już możemy posłuchać piosenek !
Na iTunes . A jak ktoś go nie ma pobranego to ja własnie wstawiam linki .

ORGAZM ! :D

C'mon , C'mon
KLIK
Zakochałam się w tej piosence :D
Słuchamy dalej ;)


Heart Attack 
KLIK


Back For You 
KLIK


Over Again
KLIK


Last First Kiss 
KLIK
Boże Niall wyjdź ... Co z nami robisz ?!
A Harry ? O boże , a Zayn ?!
Louis ? A Liam ?
Co wy z nami robicie ?! hmmm... ? *.*

I Would 
KLIK


Changed My Mind 
KLIK
O jej... Lou zaczyna =)
Śliczna ta piosenka jest *_*


Rock Me 
KLIK

Kiss You 
KLIK

Live While We're Young 
KLIK


Little Things 
KLIK

They Don't Know About Us
KLIK
No pianino na początku jest prześliczne :)

Summer Love
KLIK

Szczerze... Zakochałam się w nich od nowa xd . :D


Spis Piosenek z Albumu '' Take Me Home '' .


Resztę podam jutro . Jak będą w necie .
No i jak tam ? Macie już swoje ulubione  ? :D

Tutaj możecie pobrać piosenki . Nie Wszystkie !
KLIK

Niestety , ale nie przesłucham teraz tych piosenek 879878477 razy ... bo muszę iść spać .
Za to jutro mam fajnie idę tylko na 2h do szkoły i sprintem przybiegnę do domu ^.^ I normalnie biba na całą chałupę !!

No to teraz życzę miłej nocki z 1D ; >
No i tych... zboczonych snów !
                   ~~ Kitty ! :3

1 komentarz:

  1. jak widziałam w sklepie tą płytę to było na niej tylko 13 piosenek :(

    OdpowiedzUsuń