piątek, 21 września 2012

Imagine&Gif #3

Już 3 ! :D Nie wiem ile dodam , jak zwykle ^^
Znów pewnie nie mam pomysłów ;3

1. Kiedy otwiera się winda , a ty widzisz 1D .


2.
Ty : Niall masz bardzo ładnie oczy !
Niall :
3. : o Dziwny gif :D

4.
Ty:Lou pobudka ! Czas do szkoły ! :>
Lou :
Ty : Żartowałam ! :D
Lou :
5.
Ty: To ja Niall już idę , papa . Xx .
Niall :
6.
Harry: To gdzie ta Polska ?:x
7.
Ty z Harry na spacerze :3
8.
Lou : Chłopcy wycofujemy się ! [T.I] mnie jeszcze nie widziała !
9.Horan w Twoich szpilach ! :D

10.
Ty : Harry... nie ...nie dziś ...
Harry :
Ty : No okeeej...
Harry :

11.
Niall : Dzisiaj ty śpisz u mnie ...;>
I tylko Ty :>
Zayn : I jeszcze ja >.>

12.Nie ma to jak Party Hard  Harrego :D



13.
Ty : Niall pierdzielnij smajla :D
Niall :
14. Liam kiedy widzi Cię nago
15.
Lou : Niall czego Ty nie kapujesz  ! ?
Niall : eeee...

15. Wiem mało ;d Ale nie chce mi się już wymyślać , a własnie idę spać ! Chce mi się spać :o
A wgl. to widziałyście new tatuaż Hazzy ?:)
Klatka dla ptaszków .
A ja dalej to pamiętam !!!! XD
No i na koniec.... :o
HYHYHYHYYHYHYH. xD
Ok ide ... Bo po 22 mi odbija :3 Dobranoc ptaszynki :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz