poniedziałek, 17 września 2012

Newsy (17.09.12r.)

Siemka..;d
Nie ma to jak zacząć rok szkolny jedynką z histy <3 Kocham to ;)
Masakra :)
Ale mniejsza ... to nie bloog o mnie tylko o One Direction.
A skoro już mowa o nich to nie słychać nic ciekawego .


1. Liam jest już w UK. A tu zdjęcia z lotniska .

2. Harry wczoraj u Lux :


3. A to jego nowe auto :
4. Niall dodał to na tt :
5.Ukazał się filmik z udziałem Harrego .
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dS2wyToo1yM

I zdjęcie .. Ale przerobione xd
Z początku się wystraszyłam , że ma nowy tatuaż XD ! A to tylko markerem ..UFFF...

6.Lou dodał to na tt :
7.One Direction dodali to na tt :


8.Niall dodał to na tt :
Żarcie .. coś dla niego xD
9.Harry dzisiaj na pokazie :o


10. Zdjęcie ze ślubu :
11. A to zdjęcia Niall'a z urodzin . Z familiadą ^.^






12.Harry z Ed'em.



Pomyślałam sobie , że jak dam rade to Imagine&Gif będę dodawać co piątek wieczorem.Oczywiście jak będę mieć czas .;)
Z mojej strony tyle . :> Bajuś ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz