sobota, 15 września 2012

Imagine&Gify #2

Hellow ! Nudzi mi się a jest 22. ;f
No to może dodam coś w stylu Imagine&Gify ;) Nie wiem ile dodam . Może tyle ile będę miała pomysłów ! :3


1.
Ty : Harry ja już mam chłopaka .
Harry :

2.
Ty : Czym się interesujesz prócz śpiewania ? :D
Lou :
3.
Ty : Liam... miałam  dzisiaj łyżkę w ręku :c
Liam :
4. Chłopak z gitarą był by dla mnie parą ! <3


5.
Harry : Boli mnie brzuch :c .
6.
Harry : [T.I] , pomożesz mi ?:d
7.
Twój tata : Przykro mi  , ale pora iść do domy [T.I] !
Lou :
8.
1D : BUUU ! :3
9.
Ty : Niall spójrz na mnie !
Niall:
10.Party Hard Harrego ;D


 11.
Paul : Zayn [T.I] przyszła.
Zayn: Gdzie...? ooo..Emm..cześć ^^
12.
Ty : Niall nie włożę tej bielizny..
Niall :
13.
Lou: Przybij dupe :D
14.
Harry : Jak to do mnie dziś w nocy nie przyjdziesz?! ;O


15.
Ty: Harry jak zrobisz 100 pompek pójdę z Tobą na kolacje ..
Harry :
16.Piosenka ''Tylko hit na lato '' :
Klata : 
 Plecy:
 Barki : 
Niall :
Coo ?! 
17.
Ty: Zrobiłeś mi dziecko !
Niall :
18.
 19. Na Małysza xD

20.Harry na Ciebie czeka w łóżku .
21. Kiedy Zayn widzi że ktoś Cię podrywa .
22.
'' Only youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...''
23.
Ty : Ale Niall nie płacz !
Niall :
24. Zayn ... który Cię nie widział jeden dzień.
25.
Ty : To ja idę.  Baj
Liam:
26. Zayn kiedy widzi Cię pijaną xD
27.
Harry : Przysięgam , że będę Ci wierny , aż do śmierci ^^
28. Wchodzisz do sypialni a tutaj ...




Ty : Yyy.. Harry ? Co Ty tutaj robisz ?
Harry : Ten..tego..:3
-.-
Ale denne...:C
Nie mam pomysłów ! Już śpie na klawiaturze !
Ale dodam jeszcze jeden Gif z innej beczki ;D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz