niedziela, 9 września 2012

Imagin&Gify #1

Dodam to co obiecałam -.-'
Imagin & Gify .
Nie wiem ile dodam .


1.
Ty : Harry uśmiechnij się do mnie .
Harry :
2. Opowiadasz coś Niall'owi i Liam'owi .
Oni :
3.Harry szykuje się na randkę z Tobą : )
4. Kiedy dowiadujesz się z koleżanką , że One Direction przyjadą za 2 miesiące .
5.
Ty : Chłopcy wróciłam ! :D
Chłopcy :
6. Kiedy Liam dowiedział się że masz innego :
7.Niall puszcza do Ciebie oczko na lekcji , kiedy się do niego odwróciłaś .

8.Harry kiedy dowiaduje się , że przyjęłaś od niego oświadczyny .
9.
Ty : Niall masz coś we włosach .
Niall :
10.
Ty : Śpicie dzisiaj u mnie ?
1D :
11.
Ty : Zayn dla kogo to dedykujesz ?
Zayn :
12. Kiedy jesteś w samej bieliźnie .

13.
Ty : Niall co dziś robimy ?
Niall :
14.
Ty : Harry będziesz ojcem .
Harry :
Ty : Jesteś szczęśliwy ?
Harry :
Ty : Jak bardzo ?
Harry :
15.
Ty : Niall , Lou ...
Oni : Co ?
Ty : A nie nic :3




Nie miałam pomysłów .. Ale jest...okay ?
Kiedyś dodam więcej . A teraz się spieszę . Papa :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz