wtorek, 25 września 2012

Newsy (25.O9.12r.)

Hellow ;D Jak tam w szkole ?^^ Jakie ocenki ?:D
Ja mam już 4 oceny ... albo 5 ? No  i dojdą jeszcze bo nie wszystkie testy oddane ; x

Mam takie tam newsy . ;)

1.Chłopcy wczoraj :




2.Wydaje mi się ze Harry będzie miał dzisiaj 7mln obserwujących ! :D
3.Chłopcy mają teraz dużo wywiadów . ( Sorka że je nie dodaje ... ale tak jakoś mi się nie chce ..xd może je zaczne dodawać ^^ )
4.W tym roku chłopcy mają jeszcze odwiedzić Francję i Szwecję .
5.Harry bez napisów na okładce
A jeśli już temat o tej okładce .
To Fabulous jest to gazeta Brytyjska , a nie Polska ;cc
Szkoda xd
A w gazecie będzie pisało m.in.
-Niall
''Wolałbym iść spać niż znaleźć sobie dziewczynę ''
-Harry
''Lubię dziewczyny także w moim wieku ''
-Zayn
''Walczyłem ze sławą ''
-Liam
''Twitterowi prowokatorzy prześladują moją dziewczynę ''
-Louis
''Przepraszam dziewczyny.Nie śpię z byle kim''
6.KILKA FAKTÓW ! :D
#Ulubioną pioseką Zayn'a jest ''Tell me a lie ''
#Liam lubi Szwecję gdyż przypomina mu trochę Londyn .
#Według Liam'a Niall rano jest bardzo irytujący .
7.Niall wczoraj odganiał Deszcz ! xd Można zobaczyć na tt jego tweet :D
8. Zdjęcie : D
9.OMG !! :D Nialler *.* =D


No i chyba tyle ^.-
Będę się powtarzać  ! Tak więc pewnie potem dodam notkę . Dojdą newsy ^^... Tak sądzę ...xd
A teraz musze odrabiać :D ... < nie cieszę się ... bo tak to bym już dawno szalała na dworze...>
DZIĘKUJĘ CI SZKOŁO ŻE MI ZABIERASZ ŻYCIE XD


Macie na koniec majty Harrego :3
No bo on to lubi pokazywać to i owo :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz