poniedziałek, 24 września 2012

Newsy (24.O9.12r.)

Przepraszam , że nie dodałam notki wcześniej ale nie miałam netu ( przez co zapadłam w depresje XDD )  , a potem pojechałam z koleżanką na małe zakupy... Ale nic jednak nie kupiłyśmy XD

1. Filmik 1D w Niemczech :
http://www.youtube.com/watch?v=dV5LhJDIIl8&feature=g-all-u
2.Niall chce sobie zrobić tatuaż , na nadgarstku ( swoją datę ) , ale się boi .
3.Niall na okładce Fabulous .

4.Harry wczoraj
5. Zayn , Harry i Lou na okładce .


6.Harry -23.O9.12r.

7.Jeszcze Liam xd
A tu całe :3
8.Chłopcy z niepełnosprawną dziewczyną w Niemczech

9. Lou ma 6mln followersów !
10.Podobno chłopcy wystąpią w brytyjskim XF z piosenką LWWY .
11.Louis na okładce Australijskiej gazety
12. yeaa ;3
True Story <3
13. Muszę to dodać ! Nawet jeśli to słuchałyście  ! Ale koooocham ^.-
http://www.youtube.com/watch?v=z1A65ETwVQM&list=LLWhFLCzUJ0nwvtvUF9oCH6g&feature=mh_lolz
14. Ooo... Ale do siebie pasują :D
15.Harry jest w ciąży !!!! Nie no,..xdd nie wiedziałam co mam jeszcze napisać =D



Tyle ^ ^
Bajuś :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz